Keskustelu Järviwikistä:Kahvihuone/Virheet ja korjaukset

Hoppa till: navigering, sök

Tällä keskustelusivulla voi ilmoittaa virheistä Järviwikin tiedoissa ja esittää korjausehdotuksia. Muille aiheille kannattaa etsiä parempi paikka Kahvihuoneen muista osastoista.

Du måste logga in, för att delta i diskussionen.

Innehåll

TrådnamnSvarSenast ändrad
Korjauspyyntö: Inarijärvi (71.111.1.001)127 juli 2020 kl. 12.22
Kelujärvi -Matalajärvi (65.896.1.001)518 juni 2020 kl. 15.30
Vesistöalue: Raumanjoen - Pitkäjärven valuma-alue (83.016) nimilisäys ja -korjaus218 juni 2020 kl. 15.22
Vanhassa valuma-aluejaossa taas virhe29 juni 2020 kl. 16.52
Korjauspyyntö: Iso Myllylampi19 juni 2020 kl. 14.39
Urajärvi Asikkala lähes 2m 14.212.1.009 syvempi kuin virallisissa tiedoissa?023 juli 2019 kl. 12.40
Havaintolähetti sekaisin212 juni 2019 kl. 10.14
Kaksi puuttuvaa järveä328 maj 2019 kl. 14.17
Suutarinjärvi väärässä kunnassa?030 april 2019 kl. 11.38
Puuttuva järvi028 april 2019 kl. 13.02
Korjausehdotuksia vesistö-/merialueille220 december 2018 kl. 14.34
Nytkimenjärven nimestä120 december 2018 kl. 14.11
Järvet "väärän" kunnan alueella120 december 2018 kl. 13.53
Havaintopaikan virheellinen sijainti117 oktober 2018 kl. 19.54
Virheellisten linkkien poisto?24 oktober 2018 kl. 20.22
Merijärven entiset lammet ja muita havaintoja410 september 2018 kl. 08.43
Parannus-/Korjausehdotuksia23 augusti 2018 kl. 13.29
"Painion valuma-alue"13 augusti 2018 kl. 10.40
Reipin uimaranta, Pirkkala: paikka jostain syystä siirtynyt kartalla22 augusti 2018 kl. 12.21
Virheilmoitus Tervajärven sivulla 11 augusti 2018 kl. 15.11
Första sidan
Första sidan
Föregående sida
Föregående sida
Sista sidan
Sista sidan

Korjauspyyntö: Inarijärvi (71.111.1.001)

Inarijärven perustiedoissa tilavuus merkitty virheellisesti 0,0155 km3. Oikeampi arvo 15,5 km3.

JKämäräinen (keskustelu)1 juli 2020 kl. 13.08

Korjattu. En tosin tiedä, mikä on "virallinen totuus" tässä asiassa... Vanhasta järvirekisteristä ei löytynyt kunnollista tilavuutta, mutta laskemalla pinta-ala * keskisyvyys (14,3 m) päädytään 15,5 kuutiokilometriin. Jossakin muualla, kuten Wikidatassa, luku on 15,9 km3...

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)27 juli 2020 kl. 12.22
 

Kelujärvi -Matalajärvi (65.896.1.001)

Nimistöstä löytyy järvi, Kelujärvi -Matalajärvi, jonka tiedot ovat virheelliset ja puutteelliset:

1) Virallisesti tietääkseni on yksi järvi, Kelujärvi.

2) Kelujärvessä on kaksi osaa, pohjoinen osa "Syväjärvi" ja eteleläinen osa "Matalajärvi". Syväjärvi puuttuu nimistöstä. Syväjärven ja Matalajärven välissä on niemi, joka jatkuu pengertienä järven yli. Pengertiessä on lyhyt noin 5 m silta, joka yhdistää järven osat toisiinsa.

3) Kelujärvi -Matalajärvi nimen perustiedot koskevat mielestäni koko Kelujärveä, ei pelkästään "Matalajärveä". Esimerkiksi syvinkohta 10 metriä sijaitsee Syväjärven puolella.

Boothis (keskustelu)6 maj 2019 kl. 20.02

Nostanpahan takaisen esiin etusivulle, eli ylläpidon pitäisi korjata seuraavaa:

Kelujärvi - Matalajärvi (65.896.1.001) on nimeltään Kelujärvi.1

(Muut viestin huomiot olenkin jo siirtänyt järven sivulle, myös edellinen viesti vielä korjaamati.)

Miikala (keskustelu)5 juni 2019 kl. 15.02

Uusi vuosi, uudet kujeet, josko "jo" tänä vuonna nämä saisi korjattua, eli:

  • Kelujärvi - Matalajärvi (65.896.1.001) on nimeltään Kelujärvi.
  • Suutarinjärvi (58.043.1.001) kuuluu Limingan kunnan lisäksi Tyrnävän kuntaan. (Pieni Limingan kuntaan kuuluva eksklaavi Äijänniemen kupeessa.) 2
Miikala (keskustelu)2 januari 2020 kl. 14.52

Nostanpahan takaisen esiin etusivulle, jos ylläpito korjaisi.

Miikala (keskustelu)9 juni 2020 kl. 18.08
 

Nostanpahan takaisen esiin etusivulle, jos ylläpito korjaisi.

Miikala (keskustelu)9 juni 2020 kl. 18.09

Vihdoin korjattu: Kelujärvi (65.896.1.001).

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)18 juni 2020 kl. 15.30
 
 
 
 

Vesistöalue: Raumanjoen - Pitkäjärven valuma-alue (83.016) nimilisäys ja -korjaus

Nimi: Ei nimeä, Järvinumero: 83.016.1.004 - nimi on Monnanlampi

Nimi: Kourujärvi, Järvinumero: 83.016.1.002 - Oikea nimi on Bergströminlampi (kuten karttakuvassa lukee)

Tiedot perustuvat paikallistuntemukseen ja Rauman kaupungin opaskarttaan:https://opaskartta.rauma.fi/ims/

IlkkaSa (keskustelu)4 mars 2020 kl. 16.05

Nostanpahan takaisen esiin etusivulle, jos ylläpito korjaisi.

Miikala (keskustelu)9 juni 2020 kl. 18.15

Nämä vihdoin korjattu, kiitti Käyttäjä:Miikala muistutuksesta. Löytyvät nyt täältä: Monnanlampi (83.016.1.004) ja täältä: Bergströminlampi (83.016.1.002).

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)18 juni 2020 kl. 15.22
 
 

Vanhassa valuma-aluejaossa taas virhe

Koko tämä alue on virheellinen: https://www.jarviwiki.fi/wiki/Norjan_puolella_(71.000N) Oikeasti kyseessä on Norjassa Jäämereen laskevan Kotajoen valuma-alue, joka virtaa tasan päin´vastaiseen suuntaan. On ilmeisesti luettu karttaa väärin. Value-työkalun tuottamassa valuma-aluejaossa tämä näkyy oiikein. Siinä vedenjakaja ei ylitä Norjan rajaa kuin ihan pikkiriikkisen. --Urjanhai (keskustelu) 22. lokakuuta 2019 kello 13.45 (EEST)

Urjanhai (keskustelu)22 oktober 2019 kl. 13.45

Itse asiassa tämä virhe ei muuten näköjään perustu edes Ekholmin 1993 paperijulkaisuun, koska siinä ei tällaista aluetta ole ollenkaan, vaan tämä näyttäisi syntyneen jotenkin vahingossa aineistoa digitaalisesti käsitellessä paperijulkaisun toimittamisen jälkeen.

Urjanhai (keskustelu)23 oktober 2019 kl. 15.03

Joo, eli nykyiset valuma-alueet Norjan puolella (71.000N) ja Paatsjoki kartalla näkyvä 71.000 ovat mainitsemaasi Kotajoen vesistöä (Karttapaikassa joen nimi on Sandneselva, Vážžajohka), eivät siis ollenkaan Paatsjoen vesistöä. Nämä alueethan näkyvät jo olevan tarkemmin/oikein rajattu uudessa valuma-alue ehdotuksessa. Tein tänne sivun Paatsjoen vesistöalue (71.00), jonne näkyi linkittyvän laajemminkin Paatsjoen vesistön raja-alueen järviä, joille ei ole omaa tarkempaa valuma-aluettaan.

Miikala (keskustelu)9 juni 2020 kl. 16.52
 
 

Korjauspyyntö: Iso Myllylampi

Vihdin kunnassa sijaitseva Iso Myllylampi ei saa vesiään Vähä Myllylammesta, vaan päinvastoin, niiden välillä oleva puro laskee Vähä Myllylammelle päin.

Leena H (keskustelu)7 juni 2020 kl. 11.46

Urajärvi Asikkala lähes 2m 14.212.1.009 syvempi kuin virallisissa tiedoissa?

Denna tråd finns för att visa att en tråd, Viestiketju:Keskustelu Järviwikistä:Kahvihuone/Virheet ja korjaukset/Urajärvi Asikkala lähes 2m 14.212.1.009 syvempi kuin virallisissa tiedoissa?, flyttades från denna sida. Denna flyttning gjordes av Molindho (Diskussion | bidrag) 23 juli 2019 09.40. Tråden finns nu på Keskustelu:Urajärvi (14.212.1.009).

Havaintolähetti sekaisin

Terve. Toistui sama kuin viime vuonna, eli havaintolähetti laittoi paikaksi tietokoneen sijainnin eikä itse järveä. Kyseessä nyt Pyhäjärvi 35.211.1.001(Kranstolpan_uimaranta).

Pirkkalanympäristönsuojelu (keskustelu)11 juni 2019 kl. 13.43

Ok. Kiitos kun ilmoitit... Korjasin tuon havainnon sijainnin, ja tarkistan pikapuolin Havaintolähetin, jos vanha virhe on hiipinyt sinne takaisin.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)12 juni 2019 kl. 10.14
 

Tänään oli jo oikeassa paikassa. :-)

Pirkkalanympäristönsuojelu (keskustelu)12 juni 2019 kl. 10.14
 

Kaksi puuttuvaa järveä

Järviwikistä puuttuu 2 järveä Kouvolan ja Mäntyharjun rajalta. Ne ovat Suuri-Varpanen ja Pieni-Varpanen. Sekaannusta voi aiheuttaa se, että Mäntyharjulla on toinenkin Pieni-Varpanen sekä Iso-Varpanen, jotka löytyvät jo Järviwikistä.

Ode3 (keskustelu)10 maj 2019 kl. 16.15

Onko nämä tarkoittamasi puuttuvat järvet nyt virhellisesti nimillä Pieni Varpusenjärvi (14.984.1.070) ja Suuri Varpasenjärvi (14.983.1.010). Elikkäs ylläpidon pitäisi korjata seuraavaa:

  • Pieni Varpusenjärvi (14.984.1.070) on nimeltään Pieni-Varpanen, kuuluu Kouvolan kunnan lisäksi myös Mäntyharjun kuntaan ja siten myös Etelä-Savon maakuntaan1 ja
  • Suuri Varpasenjärvi (14.983.1.010) on nimeltään Suuri-Varpanen, kuuluu Mäntyharjun kunnan lisäksi myös Kouvolan kuntaan ja siten myös Kymenlaakson maakuntaan.2
Miikala (keskustelu)12 maj 2019 kl. 19.53

Näyttää olevan. Sitä en sitten tiedä, mitkä järvien alkuperäiset nimet ovat, mutta ainakin kartoilla ne ovat ilmoittamillani nimillä.

Ode3 (keskustelu)14 maj 2019 kl. 08.57

Nämä on nyt korjattu!

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)28 maj 2019 kl. 14.17
 
 
 

Suutarinjärvi väärässä kunnassa?

Karttatarkastelun perusteella minusta näyttää siltä, että Suutarinjärvi 58.043.1.001 on kokonaan Tyrnävän kunnan alueella, vaikka se listasta löytyy Limingan alta. Tarkistakaapa.

Tejuul (keskustelu)30 april 2019 kl. 11.38

Puuttuva järvi

1) Pieni Murtolampi puuttuu, vaikka se on järviväritetty valuma-alueellaan ja Latauspalvelu LAPIOn mukaan pinta-ala on 1,04 ha ja järvinumerokin olisi 04.736.1.001. Korkeustaso on 114,6 m. 1

ja muistuttelenpahan, että aikaisemmasta viestistäni korjauksia on tekemättä.

Yst. terv.

Miikala (keskustelu)28 april 2019 kl. 13.02

Korjausehdotuksia vesistö-/merialueille

1) Merialue-sivuilla kohdassa Näytä kaikki tiedot, tiedot ovat hassusti nurkikkain eikä vierekkäin, kuten ne varmaankin kuuluisivat olla, esim. Kruunuvuorenselkä.

2)

  • Harjunjoen - Lappalanjärven alue (14.18) 3. jakovaiheen vesistöalueilla tiedoissa virheellisesti Harjunjoen - lähialueppalanjärven alue (14.18), kun tiedot korjattu, luomani ohjaussivu joutaa poistaa.

Kiitos tässä yhteydessä aikaisemmista korjauksista.

Yst. terv.

Miikala (keskustelu)16 september 2018 kl. 20.23

Nostanpahan takaisin tämän viestin esiin, jos se on jäänyt huomaamatta, eli nämä on vielä korjaamatta. Lisäksi pitäisi korjata myös Pirkkalin huomaama virhe, katso Keskustelu:Taivatlammi (14.141.1.026).

Miikala (keskustelu)17 oktober 2018 kl. 20.21

Nämä kaikki on nyt (vihdoin) korjattu.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)20 december 2018 kl. 14.34
 
 

Nytkimenjärven nimestä

Miksi Nytkimenjärven (14.226.1.026) nimi on kartassa "Nytkymenjärvi eli Nytkyn"? Tietääkseni paikalliset käyttävät jälkimmäisiä nimiä, joten mistä "Nytkimenjärvi" on tullut mukaan kuvioihin? :)

Jansbe (keskustelu)19 oktober 2018 kl. 13.38

Muoto Nytkimenjärvi on varmaankin joskus eksynyt SYKEn järvirekisteriin, kun sitä on (käsin) kartalta muodostettu. Korjasin nyt sivun nimen muotoon "Nytkymenjärvi" ja lisäsin myös "Nytkyn" järven nimi-ominaisuudeksi (löytyy siis jatkossa myös [1]).

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)20 december 2018 kl. 14.11
 

Järvet "väärän" kunnan alueella

Kun laittaa hakutoimintoon kunnan nimen (esim. Kokkola), tulee tulokseksi järviä myös muualta kuin Kokkolan kaupungin alueelta. Esim. useita järviä ilmestyy naapurikuntien (Kalajoki, Kannus, Toholampi) alueelta. Onko tässä syynä vanhat enklaavialueet eli nuo järvet sijaitsevat vanhoilla Kokkolan enklaaveilla? Eikö nykyään ole voimassa laki, että nuo enklaavit kuuluvat niitä ympäröivään kuntaan eli voisivatko nuo järvetkin ilmestyä niiden kuntien järvien listaan, jossa ne todellisuudessa sijaitsevat?

Antutu (keskustelu)14 november 2018 kl. 21.28

Jaa-a, en osaa sanoa mistä johtuu. Nyt ehdin viimein korjaamaan tämän, siis Kokkolan osalta. Jos löytyy vielä muualta, niin viestiä tänne vaan.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)20 december 2018 kl. 13.53
 

Havaintopaikan virheellinen sijainti

Havaintopaikan Suurijärvi, Pieni Sarviniemi <http://www.jarviwiki.fi/wiki/Suurij%C3%A4rvi_(04.792.1.002)/Pieni_Sarviniemi> havaintopaikka näyttää kartalla olevan keskellä Järvenpään kaupunkia.

JPK (keskustelu)17 oktober 2018 kl. 12.34
 

Virheellisten linkkien poisto?

Hei, olen yrittänyt poistaa vuosia sitten luomiani vääriä sivulinkkejä. En ole siinä yrityksistä huolimatta onnistunut.

Seuraavat sivut voisi poistaa, jotta jatkossa havainnot tulevat kaikki samalle (oikealle) sivulle.

http://www.jarviwiki.fi/wiki/Hulkkianj%C3%A4rvi_(11.006.1.014)/Hulkkianj%C3%A4rven_j%C3%A4%C3%A4tilanne [Hulkkianjärvi (11.006.1.014)/Hulkkianjärven jäätilanne] http://www.jarviwiki.fi/wiki/Hulkkianj%C3%A4rvi_(11.006.1.014)/Hulkkianj%C3%A4rvi,_havainnot [Hulkkianjärvi (11.006.1.014)/Hulkkianjärvi, havainnot]

Tämä sivu säilytetään ja keräisin sinne jatkossa kaikki havainnot: http://www.jarviwiki.fi/wiki/Hulkkianj%C3%A4rvi_(11.006.1.014)/Havainnot [Hulkkianjärvi (11.006.1.014)/Havainnot]

Kiitos avusta!

Mkokkala (keskustelu)22 juli 2018 kl. 22.41

Moi. Nuo ylimääräiset havaintopaikat on nyt poistettu.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)30 juli 2018 kl. 13.38

Hieno juttu! Lämmin kiitos ja hyvää alkavaa syksyä! Terv Marko

Mkokkala (keskustelu)4 oktober 2018 kl. 20.22
 
 

Merijärven entiset lammet ja muita havaintoja

Pyöräilin kuvaamassa synnyinseutuni lampia. Pystyin kävelemään niiden pinnalla, kun olin ensin löytänyt ne ryteiköistä. Nämä Merijärvellä sijaitsevat ovat entisiä lampia: https://www.jarviwiki.fi/wiki/Kaijanlampi_(54.017.1.002) https://www.jarviwiki.fi/wiki/Saarilampi_(54.018.1.002) https://www.jarviwiki.fi/wiki/Latvalampi_(54.019.1.003) Eteläpää Alavieskan puolelle, mistä ottamani kuvakin.

https://www.jarviwiki.fi/wiki/Kauhaj%C3%A4rvi_(84.079.1.001) Kauhajärvessä on vettä, mutta se sijaitsee Pyhäjoen lisäksi suurelta osin Kalajoen puolellakin, josta kaupungista otin kuvan.

http://kielipoliisi.wwwfi.com/picture_library/uimapaikat/oravisjarven_laituri.JPG Pyhäjoelta satuin löytämään uimapaikakseni lähes puolen neliökilometrin kokoisen Oravisjärven, jota Järviwikikään ei tunne!

Kauko Isotalus (keskustelu)6 september 2018 kl. 19.32

Kävin merkkaamassa nuo entiset luokkaan Luokka:Entiset järvet ja Kauhajärvelle lisäsin kunnaksi myös Kalajoen.

Toi Oravisjärvi on kyllä mysteeri, sillä sitä ei tosiaan löydy mistään meidän tietojärjestelmistä. Se lienee hydrologisesti tulkittu vain läpikulkevan uoman levennykseksi? Koitan selvittää.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)7 september 2018 kl. 11.15

SYKEn järvirekisterin ylläpitäjä ei tiennyt Oravisjärvestä sen enempää, mutta huomautti kartan perusteella on kyseessä on selvästi tekojärvi. Se on varmaan tehty vasta sen jälkeen kun järvirekisteriä on viimeksi päivitetty (aika kauan sitten), joten siksi sitä ei ole meidän tietojärjestelmissä eikä sillä ole järvinumeroakaan.

Kyselen lisää paikalliselta ELY-keskukselta, mutta sillä välin tein jonkinlaisen version järvestä Järviwikiin: Oravisjärvi (54.011.2.X)

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)7 september 2018 kl. 15.26

En tunne järven historiaa. Luulisin, että se on uudelleen vesitetty. Minulla on Suomen yleiskarttakirjan vuoden 1950 näköispainos. Siinä se järvi vielä on! Uudelleen vesittämisistä puheen ollen: Aikoinaan kuivatun Alavieskanjärven alueelle on vesitetty noin 8 hehtaarin tekojärvi.

Kauko Isotalus (keskustelu)8 september 2018 kl. 01.02
 

Karttoja tutkimalla löytää entisiä järviä. Monet vuosikymmeniä kuivina olleet ovat usein kartoissa mittakaavasta riippuen merkitty täysimittaisiksi. Myös järvien osasijaintikuntia puuttuu. Olen keskittynyt vain niihin, joissa olen käynyt paikan päällä. Majavajärvi on Pyhäjoen lisäksi puoliksi Merijärven puolella. Tämä on tosin ortokuvasta ja joistakin kartoista päätellen MELKEIN entinen järvi. En käynyt paikalla.

Kauko Isotalus (keskustelu)10 september 2018 kl. 08.43
 
 

Parannus-/Korjausehdotuksia

1) Kalahavaintotaulukossa ei näy kalan pituutta, jos painoa ei ole (esim. 1, 2 tai 3). Voisiko pituuden saada esiin, vaikka painoa ei olisikaan.

2) Järvisivun laatikossa "Kalat" ei näy käyttäjien havaintoja vaikka niitä olisi, voisiko ne saada takaisin näkyviin lajeittain mieluiten aakkosjärjestyksessä selkeyden vuoksi.

3) Järvi (44.028.1.002) on nimeltään Järvenjärvi, korkeustaso on 35,5 m.1

4) Ruotsin ja Norjan raja-alueet (85) -päävesistön nimen pitäisi olla Norjan raja-alue (85), koska koko Ruotsin raja-alue kuuluu jo Tornionjoki (67) -päävesistöön. Voiko sen korjata edes tänne järviwikiin?

Yst. terv.

Miikala (keskustelu)2 juni 2018 kl. 22.34

Vesistöalueiden ja järvien klikkaus kartalta ei enää onnistu vesistöaluesivuilla. Lisäksi järvet pisteenä ei lataudu kuin osittain kartalle ja sen laatikossa on turhaan teksti Ei tuoreita havaintoja, sillä eihän järvi ole havaintopaikka, vai onko siihen tarkoitus saada näkymään järven tuoreista havainnoista keskiarvo, no nyt ei ainakaan havainnot näy millää muotoa, vaikka niitä olisikin. Voisiko nyt ensi alkuun edes korjata vesistöalueiden ja järvien kartalta klikkaukset, vika ilmaantui 20. kesäkuun tienoilla.

Ja onko näitä edellisiä tarkoituskaan saada korjatuksi, eli:

  • Kalahavaintotaulukossa ei edelleenkään näy kalan pituutta, jos painoa ei ole (esim. 1, 2 tai 3). Voisiko pituuden saada esiin, vaikka painoa ei olisikaan.
  • Järvisivun laatikossa "Kalat" ei näy käyttäjien havaintoja vaikka niitä olisi (joskus muinoin näkyi), voisiko ne saada takaisin näkyviin lajeittain mieluiten aakkosjärjestyksessä selkeyden vuoksi.

Yst. terv.

Miikala (keskustelu)10 juli 2018 kl. 21.33

Moi. Usko tai älä, nämä on nyt kaikki korjattu! Kiitos taas kovasti huomioista.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)3 augusti 2018 kl. 13.29
 
 

"Painion valuma-alue"

Miksi on "Painion valuma-alue":

https://www.jarviwiki.fi/wiki/Painion_valuma-alue_(27.04)

vaikka ko. valuma-alue ei edes ole Painion valuma-alue vaan pikemm inkin Hirsjärven valuma-alue.

(Ei tosin tarkasti senkään, koska mukana on myös Hirsjärven ja kirkkojärven välinen jokiosuus.)

Painion valuma-aluehan muodostuu Painion lähialueesta plus Hossinojan, Vesanojan ja Siikajärven valuma-alueista (joka tosin sekin on Kairanojan eikä Siikajärven valuma-alue).

- Vaikka kun uusi valuma-aluejako on jo pitkälle valmisteltu, niin tällaisilla vilauksilla ehkä ei enää ole niin merkitystä, kuun uudessa valuma-aluejaossa kaikki muuttuu joka tapauksessa.

Urjanhai (keskustelu)2 augusti 2018 kl. 17.41

Jaa-a, en kyllä osaa yhtään sanoa, miksi tuo toisen vaiheen vesistöalue on aikoinaan nimetty tuon Painion mukaan. Varmaan siksi, kun se on alueen isoin järvi?

Hieman epälooginen se tosiaan minustakin on, varsinkin kun nimessä on tuo valuma-alue.

Mutta, joo, tuskinpa näiden vanhojen valuma-aluerajausten nimiä lähdetään enää muuttamaan, kun uuteen olisi tarkoitus siirtyä.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)3 augusti 2018 kl. 10.40
 

Reipin uimaranta, Pirkkala: paikka jostain syystä siirtynyt kartalla

http://www.jarviwiki.fi/wiki/Pyh%C3%A4j%C3%A4rvi_(35.211.1.001)/Reipin_uimaranta

Reipin uimaranta on mystisesti vaihtanut paikkaa viikon aikana. Saisiko sen kartalle entiselle )ja oikealle) paikalleen, kiitos.

Helimo (keskustelu)31 juli 2018 kl. 11.46

Moi,

nyt pitäisi olla korjattu. Havaintolähetissä oli virhe, joka tietyssä tapauksessa asetti havainnon sijainniksi kännykän tai tietokoneen ilmoittaman sijainnin, vaikka olisi pitänyt käyttää valitun havaintopaikan sijaintia. Tästä syystä paikkakin näkyi tuoreimman havaintonsa mukaisessa paikassa. Mutta nyt tuo on siis korjattu, ja Havaintolähettikin on tältä osin korjattu.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)1 augusti 2018 kl. 15.25

Juu, nyt on kunnossa. Kiitokset!

Pirkkalanympäristönsuojelu (keskustelu)2 augusti 2018 kl. 12.21
 
 

Virheilmoitus Tervajärven sivulla

Hei

Tervajärven sivulla on seuraava virhe Virhe lausekkeessa: odottamaton >-operaattori

https://www.jarviwiki.fi/wiki/Tj%C3%A4rutr%C3%A4sket_-_Tervaj%C3%A4rvi_(17.004.1.004)

Ongelma ilmestyi kun lisösin sivun nimeen järven suomenkielisen nimen

Ssalonen (keskustelu)1 augusti 2018 kl. 10.37

Moikka, korjasin tämän.

Matti Lindholm, ylläpitäjä, SYKE (keskustelu)1 augusti 2018 kl. 15.11
 
Första sidan
Första sidan
Föregående sida
Föregående sida
Sista sidan
Sista sidan