Sivulta Keskustelu Järviwikistä:Kahvihuone/Sekalaista
Tarkastellaan historialistausta
Tarkastellaan historialistausta
| Päiväys | Käyttäjä | Toiminto | Kommentti |
|---|---|---|---|
| 31. heinäkuuta 2025 kello 16.52 | 37.33.176.54 (keskustelu) | Kommenttitekstiä muokattu | (Tekstin korvaus – ”SYKE” muotoon ”Syke”) |
| 5. tammikuuta 2018 kello 10.12 | Molindho (keskustelu | muokkaukset) | Uusi viesti | (Vastaa Happamuuden ja happipitoisuuden mittaus?) |
| 28. joulukuuta 2017 kello 14.43 | Jusantti (keskustelu | muokkaukset) | Ketju luotiin |
Terve, ajatuksena ruveta mittaamaan happamuutta ja mahdollisesti happipitoisuutta. Onko suosituksia mittalaitteista? Happipitoisuuden mittalaitteet vaikuttaa suhteellisen arvokkailta.
Moi, Syke oli mukana yhdessä hankkeessa: Liikkuvan havaitsijan tiedonkeruu, varastointi ja jakelupalvelu (HALI), jossa testattiin jollain tavalla erilaisia mittareita. Näiden hinta taisi kuitenkin olla noin 1000 euron luokkaa...? Edullisempiakin laitteita löytyy, mutta en osaa sanoa niiden toimivuudesta. Koulutarvikeliikkeet välittävät halvempia laitteita.
Syke ei suosittele tiettyä mittalaitetta, mutta yksityishenkilöt voivat tietysti mielellään kirjoittaa tänne kokemuksiaan!


